Zaproszenie. Dynia w akcji!

Chciałabym zaprosić Was na spotkanie/pokaz kulinarny/mini warsztaty pod hasłem 

                              "Dynia w akcji"

Razem z kilkoma wspaniałymi koleżankami blogerkami już w najbliższą niedzielę, w Warszawie, pokażemy oraz opowiemy co pysznego lub dekoracyjnego można zrobić z tego warzywa. To będzie wielkie dyniowanie więc nie możecie tego przegapić!

Pod wodzą Beaty z Lawendowego domu do boju stawią się:
Agnieszka - Najsmaczniejsze 
Kasia - Wypieki z pasją
Magda - Kulinarna piniata
Ola - 2 smaki
Kamila - Panna i jej zabawki 
 
i moja skromna osoba czyli Smaczna Pyza

Spotkanie kulinarne zapraszamy do warszawskiego centrum handlowego Arkadia a konkretnie do sklepu à Tab znajdującego się na parterze. Zaczynamy o godzinie 13stej i będziemy trwać na posterunku aż do 17stej. Wstęp wolny.

Przybywajcie żeby zobaczyć nas w akcji, pogadać o dyniach, spróbować czegoś dobrego a przy okazji może też kupić jakieś fajne rzeczy do domu bo w à Tab jest duży wybór takiego towaru. 

        Serdecznie zapraszamy - będzie się działo! 

warsztaty kulinarne , pokaz kulinarny , dynia w akcji ,  à Tab , sklep , wyposażenie domu , blogerki kulinarne , blogerzy razem , foodbloger




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger