Przyprawy jadą do . . .

Witajcie Kochani :) 

Ależ falę wspomnień wywołałam w tym konkursie :) Wszystkie zabawy i pyszności o których pisaliście wywoływały podczas czytania uśmiech na mojej twarzy. Nie raz zakręciła mi się też łezka w oku bo to były piękne czasy i "to se ne wrati", niestety . . . 



Jednak zestaw przypraw mam tylko jeden i postanowiłam, że pojedzie do 

Grażyny 

niniejszym proszę laureatkę o przesłanie na maila danych potrzebnych do wysyłki

A wszystkich pozostałych proszę o wyrozumiałość i odrobinę cierpliwości bo już a chwilę, już za momencik będzie następny konkurs z ciekawymi, mam nadzieję, nagrodami :) Zostańcie więc ze mną, proszę, a na razie pozdrawiam Was gorąco :D

Pyza


2 komentarze:

  1. Gratuluję. Fantastyczna niespodzianka na letnie, wolne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę:) Mój adres : grazyna0071@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger