Wybory Bloga Roku 2011

Rozpoczęło się głosowanie w Wyborach Bloga Roku 2011. Jeśli ktoś zechciałby zagłosować właśnie na mój blog to będę wdzięczna



Aby zagłosować na mój blog, wyślij SMS na numer 7122

w treści podając:


H00043 (litera H cyfry zero, zero, zero, cztery, trzy) bez żadnych spacji !

Koszt SMS to 1,23zł brutto a cały zysk  będzie przekazany
na cele charytatywne - rehabilitację dzieci niepełnosprawnych. 

Więcej informacji na tej stronie

Głosowanie trwa od 12 do 19 stycznia. Na jeden blog można zagłosować jeden raz z jednego numeru telefonu. 

11 komentarzy:

  1. Iza! Choć sama też startuję, to trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia:)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sms wysłany, a teraz czekam na Pani wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, i wzajemnie - mój głos już masz :D

    Eve, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany.
    Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też startuję, ale Tobie wygrana bezsprzecznie się należy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak mnie to dlaczego Tobie nie?! zresztą, wydaje mi się, że są lepsi od nas i obie polegniemy, niestety, ale pobawić się można a wydane na esemesy pieniądze idą na dobry cel więc nie stracone :)

      Usuń
    2. Głos oddany, czekamy co z tego wyniknie , może akurat uda sie wygrać ?pozdrawiam

      ps. kiedy jest ogłoszenie wyników??

      Usuń
    3. Izabela, ta rudna, etap II, trwa do 19 stycznia

      Usuń
  6. Czy z jednego numeru można głosować na kilka blogów? Czy jeden nr tel.= jeden głos na jeden blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można na kilka - ale po jednym głosie na jeden blog

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger