Przepisy wielkanocne - domowe przysmaki świąteczne

Już niedługo Wielkanoc - świąteczny, wiosenny czas. Większość z Was, ja także, przygotowuje własne smakołyki na tę okazję. Swoje przepisy i pomysły zebrałam na jednej stronie żeby łatwiej je było odnaleźć. Część z nich powstała w latach poprzednich gdy jeszcze nie miałam bloga, kilka zrealizowałam bardzo niedawno i na pewno dojdą jeszcze jakieś nowości po tegorocznych Świętach - na razie przedstawiam Wam to co już przetestowałam.

                             Zapraszam na . . . 


                             Kliknij na zdjęcie :)

2 komentarze:

  1. Niezawodne ma Pani przepisy. Oglądałam kulinarne wideo z Pani udziałem i bardzo pozytywnie je odebrałam, ponieważ jest Pani bardzo ciepłą osobą. Ani trochę nie było widać stresu, wręcz przeciwnie w telewizji osiągnęłaby Pani dużą sympatię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger