Śledzie z owocami suszonymi

Kolejny eksperyment śledziowy w moim domu - bardzo udany bo ja jakoś lubię owoce do ryb i mięsa.




składniki:
  • 2 filety śledziowe marynowane w occie
  • 1 cebula
  • 1 łyżka rodzynek
  • 1 łyżka suszonej żurawiny
  • 5 moreli suszonych
  • 1/2 szkl. oleju słonecznikowego
  • 1/3 łyżeczki papryki słodkiej
  • 1/4 łyżeczki chili w proszku

sposób przygotowania: śledzie osączyłam z zalewy, obrałam ze skóry i pokroiłam na kawałki. Suszone owoce sparzyłam, osączyłam, morele pokroiłam w paski.

Na patelni podgrzałam 3 łyżki oleju. Wrzuciłam pokrojoną w cienkie piórka cebulę, smażyłam aż się zeszkliła. Następnie dodałam obie papryki i owoce, smażyła razem kilka chwil, odstawiłam do przestudzenia. Gdy ostygło dolałam resztę oleju, wymieszałam i mieszanką zalałam śledzie. Odstawiłam je pod przykryciem na min. 24 godziny.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połaczenia! Musi byc przepyszne!
    Weesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. sledziki pycha,miseczka udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, nie, to nie moje smaki! :) Ale wygląda prześlicznie! ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Angie, i Tobie życzę wszystkiego najlepszego

    Ola, mnie smakują a miseczki kupiłam za jakieś grosze, na wagę

    Kasia, kwestia gustu :)))

    Asiek, inne i nietypowe chyba - nam smakują

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku po raz pierwszy Wigilia u mnie, jestem trochę zestresowana ponieważ chciałabym aby wyszło smacznie i trafiłam na tą stronkę bardzo mi pomoże niektóre przepisy już wypróbowałam, proszę o poradę co mogłabym już wcześniej przygotować ponieważ pracuję również w wigilię chciałabym ze wszystkim zdążyć. Trochę się rozpisałam przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, odpowiedziałam chyba Tobie w innym wątku - http://smacznapyza.blogspot.com/2011/12/roza-wigilijna-z-kapusta-i-grzybami.html?showComment=1385733596324#c6957922643007942205

      Usuń
  7. Robię te śledzie już 3 rok z rzędu - są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger